
Gala de Circ Contemporani
Espectacle de varietats circenses.
Gala que agrupa professionals de les Arts Escèniques Valencianes especialistes en circ contemporani o actual. Abastant una àmplia varietat de tècniques i estils circenses amb Xous de reconeguts artistes valencians, desenrotllats amb seguretat, professionalitat i èxit.
Gran format de circ contemporani que recorre les tècniques circenses amb fascinants actuacions. Que totes juntes ens transmetran moltíssima emoció, diversió i fantasia.
Recorden, en el circ res és impossible.
El Mestre de Cerimònies dinamitza de manera divertida i molt entretinguda l’espectacle, creant una atmosfera i energia comuna juntament amb el públic mentres dona pas a les actuacions de circ sorprenents i emocionants.
Estes Gales han sigut creades amb una combinació única de talent excepcional, creativitat innovadora i producció única. Amb el millor del nostre circ actual introduït pel mestre de cerimònies. El riure i la sorpresa són contínues, captivant al públic creant un espectacle diferent, còmic i dinàmic per a gaudir en família. L’humor i la comèdia són determinants. Un dels millors espectacles de Carrer Valencians.
Un món de fantasia, on l’impossible es convertix en real.
Exterior o en sala
Dos possibilitats de duració de l’espectacle, 60 o 90 min.
Espectacle de varietats circenses, adaptable a diferents espais escènics i horaris (incloent il·luminació o no), i tipus de públic o esdeveniment. Estructura autònoma per a les tècniques aèries de fàcil muntatge sense necessitat d’ancoratges.
Baraka Circ ho oferix exclusivitat, cura i professionalitat en cada una de les seues creacions.
Dues possibilitats d’espectacle complet, 60 o 90 min.
Espectacle de varietats circenses, adaptable a pressupost, espai escènic i versió DIA o NIT, nombre d’artistes i duració, tècniques aèries, tipus d’espai escènic, tipus de públic o esdeveniment.
Baraka Circ ho ofereix exclusivitat, cura i professionalitat en cadascuna de les seues creacions.
Característiques i necessitats tècniques:
Núm. Artistes: 5 a 7 segons duració
Punt de llum per a equip de so.
Punt de llum per a equip de llums en versió nit.
Espai escènic: Exterior/Interior 9 x 8 x 7 m. d’altura mínima.
Camerino amb espills i aigua corrent.
Producción: BARAKA CIRC
Adreça: JORGE PASTOR
Idioma: Castellà o Valencià
Tipus públic: Tots els públics
Duració minuts: 60 / 90 min.
Actuacions destacades
- Festival de nou Circ a la ciutat de València “Circ Voramar”
- Circuit “Cultura als Barris i Pedanies” a la ciutat de València
- VI Centenari de la construcció del castell de Marcilla, Navarra
- SARC Servici d’Assistència i Recursos Culturals, Diputació de València
- Circuit Cultural Valencià, Institut Valencià de Cultura, Generalitat Valenciana












